Waniliowo-wiśniowa owsianka

Dziś będzie bardzo krótko. Otóż, po produkcji tortu zostały mi resztki, ponieważ nie pozwalam, żeby cokolwiek w mojej kuchni się marnowało sprawa była prosta, biszkopt zjadłam z owocami lub sam (w sumie nie potrzebował dodatków, był mega pyszny) a mleko i wiśnie po galaretce skończyły w śniadaniowej owsiance.

Przepis na owsiankę według planu miał pojawić się na facebooku, ale pojawia się jednak na blogu, z różnych przyczyn. Następne takie proste i krótkie rzeczy będą już na fejsie. Obiecuję nie zaśmiecać strony.

Waniliowo-wiśniowa owsianka

  1. ok. 3/4 szklanki płatków owsianych
  2. ok.3/4 szklanki mleka sojowego waniliowego
  3. przeważnie ok. 2 spore garście świeżych wiśni (w tym wypadku użyłam tego, co zostało z ok. 20g ugotowanych już wiśni)
  4. duża garść płatków migdałowych
  5. kawałek gorzkiej czekolady do posypania

 

11

Wydaje mi się właściwie, że nie ma co tłumaczyć, ale lubię sobie pogadać 😉 Zaczynamy od wlania mleka do garnka i postawienia na niewielkim ogniu. Ja od razu wsypuję do mleka płatki i wiśnie. Kiedy miks zaczyna się gotować, dodaję migdałów i mieszam prawie cały czas. Jak tylko owsianka robi się gęsta i lepka wyłączam gaz pod garnkiem, kruszę trochę czekolady. Owsiankę przekładam do miseczki (najlepiej mojej ulubionej – świnki), posypuję czekoladą i zajadam póki ciepłe.

Super śniadanie, owsianka rządzi!

33

 

 

 

 

One thought on “Waniliowo-wiśniowa owsianka

Skomentuj

